K@RUT:


...............................................PostingTerbaru ...................................................





KURSUS BINA NEGARA (BTN)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada rakan2 seperjuangan BMCD sekalian...

Untuk makluman geng-geng BMCD,Kursus Bina Negara -Biro Tatanegara (BTN) untuk pelajar2 tahun akhir akan diadakan pada 29 Ogos 2009 ini bersamaan hari Sabtu di Dewan Banquet Seri Negeri. Program selama satu hari ini bermula pada jam 8.00 pagi dan berakhir pada jam 6.00 petang. Makanan berbuka puasa akan dibekalkan kepada setiap peserta secara bungkus.(Rezeki tu beb!). Sijil disediakan. Pakaian = kemas.

Difahamkan setiap pelajar wajib untuk mengikuti Program BTN ini sebelum graduasi dan merupakan salah satu syarat untuk graduasi selain MUET (ini MPP cakap,bukan aku).Jadi, sesiapa yang rasa dirinya belum mengikuti program ini dan ingin pergi program pada ketetapan seperti yang dinyatakan di atas, boleh mendapatkan borang pendaftaran daripada Jamadeel Izwan Ibrahim a.k.a JAMA....Sesiapa yang dah pernah ikuti Kursus ni atau rasa dah pernah pergi Kursus/Kem BTN, tak payah lah pergi kot.

Sekian sahaja makluman daripada saya..Semoga maju jaya dengan Projek Sarjana Muda dan Projek Basikal Kertas masing2 (doakan aku sekali).

"Blajau trus Blajau"

Respect Each Other

-J A M A-

0 bebelan

BMCD's Author Form Application

Name:
Email Address (preferred gmail):
Your Blog URL:

create form
Blog Widget by LinkWithin

Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds